neděle 7. září 2008

Uplynulý týden

Po delsi odmlce se opet hlasime z horskeho casoveho pasma. Petr prihodil par zajimavych vylepseni na levou stranu blogu, takze komu dela problem odecist 8 hodin uz nemusi namahat zavity, staci mrknout...

Cely tyden jsme povetsinou studovali a proto nebyl cas neco kloudneho sem prihodit. Ja jsem zjistil, ze SW inzenyrstvi tady je brane jako bakalarka, za coz jsem strasne rad - takze mam dohromady dve :) Ostatni hodiny uz jsou lepsi, ale porad mame spoustu prace. Teda aspon ja. Tomas mozna trochu min a nejvic si vali sunky Vujo :) nebo ma proste lepsi time-management. Pres tyden chodi vzdycky hrat s Mexikancema fotbal.

Kdyz jsme nestudovali, tak jsme varili ... a nebylo to uplne spatne. jeden den gulas, druhy pecene kureci stehna, treti testoviny s omackou. Zda se mi, ze kdybychom sem tam nekupovali nejakou tu lihovinu, tak dokazeme vyzit relativne za levno..

V patek byla Minerpalooza - privitani prvaku. Byla to takova spis poutova atrakce. Za rozumnou uplatu si mohl clovek zalozit po umele stene nebo bouchnout bouracim kladivem do pristaveneho auta s logem Longhornu (tym am. fotbalistu, proti kterym jsme hrali v sobotu) ... na konci bylo pekne zdemolovane :)

No, pac jsem si chtel usetrit jedno vareni, tak jsem se vsadil s holkama, ktere jsem nove poznal (ani nevim jak jsme dosli na tohle tema), ze mame v CR drazsi benzin. Ona tomu neverila :D tak ted bude muset neco uvarit :)

Co se jeste skoly tyce, tak snad vsechny projekty co se tady delaji v ramci predmetu jsou real. Tzn. ze treba budeme asi vyvijet system pro sber dat z meteorologickych stanic. Nebo v databazich se asi bude delat projekt pro Homeland Security....
Holt, kdyz na to jsou prachy, tak se to nemusi delat jen do supliku.

5 komentářů:

Buri řekl(a)...

Kua jak to ze tam jsou na vsechno penize?

Cipous řekl(a)...

Hej, to je statni skola, nebo si to ostatni plati?

Buri, kecas, ze ten cas pod tvym prispevkem neni ohackovany!!! V tu dobu bys nebyl schopen ani cist, natoz psat:)

Cipous řekl(a)...

oka, tak uz tomu rozumim, to neni sec, ale stredoameicky, takze se omlouvam

Jiří Menšík řekl(a)...

no skolne si plati... ale i tak na to musi mocne prispivat podle me stat.

na vizu mam vydaje na tech 10 mesicu $9000. podle me to je jen skolne

Buri řekl(a)...

Ale Ale. No neni to sec, to je pravda... :-) Ale treba v patek jsem vydrzel do 5,30... Pravda pak sobota a garden party a bylo to tezke, to jsem to zabalil uz mnohme mnohem drive, ale do to doby jsme v tom pokeru mel KUREVSKE stesti.... HAHAHAHAH