sobota 20. září 2008

Sport & Don Haskings Center

Fotbal: Původně jsem měl být v San Diegu s fotbalem, ale souhra informačích šumů způsobila, že jsem nakonec neodjel. Takže mě to pěkně štve, protože ze spousta nováčků v týmu bych byl možná jedinej kdo měl jet.

Volejbal: Zakládáme tady místní školní team. Nakonec se nás včera sešlo asi 16, a protože ještě nemáme trenéra, tak jsme to koučovali sami. Jedna solidní šestka hráčů se tady dá postavit, ale to je tak všechno. Vzal jsem roli webmastera a náš nový web je zde: http://utepvolleyball.50webs.com/

Basket: V pátek jsem se dostal do místní basketbalové haly. Mimochodem taky jen přes ulici a během dne otevřeno, tak jsem udělal foto :)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobře ty! :) a kdy přijedete na přátelák?? :D

Anonymní řekl(a)...

ta hala vypadá náramně..
víš, co tam hrajou za divizi?