neděle 7. září 2008

54 diváků na Sun bowl stadium

Tak dneska jsem hrál první zápas za místní UTEP Soccer club. Odteď Fotbal = českej fotbal. Hráli jsme na tom ohromným stadionu, kde se včera hrál am fotbal. Překvapivě umělá tráva a hřiště na kterým se hrálo bylo asi tak dvakrát větší, než jsme zvyklí my Evropani (btw. je to ještě širší a delší než hřiště na am fotbal. Překvapilo mě hokejový střídání :) Výsledek byl 2:0 a ke konci zápasu jsem si taky kopnul. Jo hrajou to samí mexičani takže angličtina na treninku téměř neni - anglicky snad mluví jen kvůli mě. Parta dobrá a za 2 týdny jedem na turnaj na pobřežíí do San Diega. Hrajou poměrně zvláštní herní systém něco jako 3 6 1 nebo spíš 3 2 4 1 a krajní záložníci mají dopředu hodně prostoru. No a jako nováček jsem hned po prvním zápase vyfasoval dresy na praní.

2 komentáře:

Cipous řekl(a)...

tyjo, tak to je dobre se prosadit takle do univerzitniho tymu...

Jiří Menšík řekl(a)...

to jo, ale na fotbal oni pry total kaslou. ani je nechteli pustit na hriste :) a jak rikal Vujo ... fotbal baby a chlapi jsou jediny sport, kde se vyhrava. vsechno ostatni prohravaji, ale i tak je nechcou dotovat