sobota 20. prosince 2008

Viva Vancouver !

V patek rano jsem z vyletl z tepla El Pasa smerem do na severo-zapad do mesta Vancouver v ledove Kanade. Let byl bez problemu, jen na prestupnim letisti v Dalasu jsem trochu pobloudil... Moje snaha dojit na terminal D z terminalu C pesky me po 10 minutach opustila a radsi jsem nasedl na metro :)
Behem letu jsem prevazne spal, avsak pred pristanim ve Vancouveru jsem preletal na zasnezenymi Rocky Mountains (Kordilery) a tesne pred pristanim nad zalivem spojenym s Pacific ocean (Tichym oceanem).

Po hodinovem cekani ve fronte na kontrolu pasu a rozhovor s urednikem jsem se privatal s tetou, ktera na me netrpelive cekala. Vysli jsme z tepla letiste do mrazu Kanady a jako prvni vec co jsme udelali byl vylet pres downtown (centrum). Mesto je prevazne slozene z domu, pouze centrum prekypuje vezovymi domy az mrakodrapy. Po nasi ceste si nebylo mozne nevsimnout zasnezenych hor na sever od mesta.

Po hodinove projizdce mesta jsme se dostali na misto, kde teta se strycem jejich znamym ziji. Jde mensi, ale utulny byt v cinzovnim dome na rozmezi mezi panelaky a rodinnymi domy, pouhe 2 zastavky busem od centra.

Takto vypada jeden ze zapadu slunce nad Vancouverem.

2 komentáře:

••··•karime•··•• řekl(a)...

So this is where you are at the moment! :P
With regards from El Paso.

-k

Anonymní řekl(a)...

Skalisté hory jsou pouze jedna část Kordiller ;)

Házej sem další fotky, ať můžu víc závidět!