úterý 14. dubna 2009

Narozeninové party v plném proudu

Toz zase po delsi dobe ja ... pred mesicem jsem na to mel lidi (resp. jednoho :) ) a ted uz zase musime psat sami.

No krome toho, ze stale dohanim to, co jsem zameskal v praci si vetsinou ve ctvrtek nebo v sobotu (vyjimecne oboji) udelam volno a vecer jdu na nejakou tu party.

Jednou downtown v klubu - kez by neco takoveho bylo nekdy i u nas.



A podruhe jsem zustal v Miner Village, kde jedna brazilska kamaradka, tenistka, slavila narozeniny. Bylo to hozene do stylu 80tych let ... mno, fotka asi rekne vic.
Ja jsem byl za Axla Rose...

14 komentářů:

Ondra Maca řekl(a)...

to sis kvuli tomu koupil kozene kalhoty? anebo v tom ted chodis bezne? :D

petrvujtech řekl(a)...

pekneeee

Jiří Menšík řekl(a)...

to bylo pujcene od Ryana :) navic to nebyla kuze...

MaJa řekl(a)...

a co že volba padla na Axela?

Pavel Mráz řekl(a)...

Hmm, [ristekPA] ..člověk by ti ty rokové hadry fakt i věřil..kdyby pod tím šátkem nebyl gel:):)

Jiří Menšík řekl(a)...

proc? nevim ... ja jsem jen zavolal jestli nema nejaky kostym :)

zadny gel ... schvalne jsem se nesprchoval nic ;)

Buri řekl(a)...

jen par, pekne poradne, at pak tady budes naskakovat do rejeteho vlaku, tak at to zvladnes, uz zacinaji prvni becky a grilovani... to zase bude leto... :-)))

Jiří Menšík řekl(a)...

jsem zvedav kdo zatahne za zachnrannou brzdu, at stihnu pred statnicema vyskocit :D

Buri řekl(a)...

zachrane brzdy jsou na prd, jen te brzdi, neni treba brzdit, vsak ono se uz nejak zastavi..... je jedno jak, BONE HEAL, BUT GLORY IS FOREVER !!! :-)))

Buri řekl(a)...

Jo, ty jsi absolvoval dve akce bez zatceni???? :-DDDDD co se stalo???? :-))))

MaJa řekl(a)...

to je fakt, dvě akce a no control?

Jiří Menšík řekl(a)...

jeste to zakriknete !

Buri řekl(a)...

Nezakriknem, drzime palce, at tema vsema party projde bez uhony.... to az ti budem vykladat, co nas se tu vsechno povedlo, behem a po akcich... :-))))))

Anonymní řekl(a)...

MARTINA: CAUKY, ZDRAVIM Z TEPLIC, SLEDOVALA JSEM VASE PUTOVANI A SLEDUJU BLOG NADALE, VIVA AMERIKA, SEKNE TI TO :-)