úterý 28. dubna 2009

Jeden aktuální + výlet do Chihuahuay

Asi to ted kolem sebe slysite porad, prislo mi par mailu s obavami, otazkami, tak to shrnu.
swine flu - praseci chripka (nebo mexicka, chcete-li) se nevyskytuje na severu mexika. v USA sice jsou nejake pripady, ale vetsina z nich je v New Yorku. 2 pripady jsou v texasu, ale nevim kde presne.
Vetsina studentu byla varovana mailem od UTEPu, kde byli informace o chripce, co delat atp. (ja jsem byl z tohoto mailu byl vynechan ... asi si mysli, ze jsem tu byl jen na semestr)

Kazdopadne uz se nasel vinik...




Dalsi vylet do ME
Po jihu a Monterrey jsem vyrazil do Chihuahuay. Vicemene poznat nocni zivot v Mexiku. Kluby maji vyborne, hladove okenka (resp. stanky) paradni - lepsi hot dog jsem jeste nejedl a da se tam najit pivo blizsi nasemu (blizsi, ale stale vzdalene oproti americkemu)
V patek (mozna uz byla sobota) do klubu nabehla armada a probehla kontrola mladistvych. Mno, opet jsem videl nejake ty automaticke pusky hodne zblizka :)
V sobotu jsme rychle zkoukli downtown a pak sli do jeskyni. Downtown pekny, ale tak my zvykli z Prahy nas jen tak neco nerozhazi.

Jeskyne dobre - no, z vykladu jsem rozumel tak to (v kombinaci s sledovanim baterky) co je stalagtit, stalagmit a stalagnat - kupodivu se to rekne stejne :)
kazdopadne me dostalo, ze tam je snad tepleji nez venku a hlavne vlhceji.

V nedeli cesta zpet ... zastavna na quesadillas a burritos - opet se dostavila skytavka z ostreho jidla. koupil jsem nejaky syr a salsu, at si muzu udelat quesadillas sam doma.

Nejake fotky dodam, az je ziskam. Ja jsem si nechal fotak chytre poslat domu, pac jsem myslel, ze koupim novy, coz asi neudelam.

5 komentářů:

Buri řekl(a)...

No tak to je v poho, ze to neni nejak vyhraocene... Tady lidi zacinaji blbnout...
Ty vole tam v hospodach kontroluje armada jo... takze jak nemas ID tak se jde rovnou ven a hotovo... :-)
No obcas by to prospelo i tady u nas... :-)

Cipous řekl(a)...

A koho bys pak Buri balil, kdyby mladistve musely odejit?

No nic, byt tebou bratr jeste neco pocestuju, ceka te tu prece jen trocha uceni :) Pomalu ti ta party konci :)

Jiří Menšík řekl(a)...

:) no, vypada to, ze na to nebude moc casu... spousta skoly atp.

jak prijedu tak budu mit minimalne mesic! tzn. ze pri prvnim tydnu jeste neco stihnu :)

jestli me teda okolnosti nedonuti dorazit jeste drive. francie stahuje sve studenty

Cipous řekl(a)...

ceske skoly by nemely dovolit navrat studentu z venci. Hold kazdy ma jinou strategii obrany naroda :)

Anonymní řekl(a)...

MaJa:no když se zpětně dívám na fotečku z mexické párty...