úterý 17. února 2009

Vujo - the Bc.

Diky velmi vstricne a hodne komisi jsem to dal..
Bakule za A a zkouska za B.

Posledni noc jsme to rvali asi do 5ti rano a jeste v buse jsem cetl nektere otazky poprve, ale tim lip.



a nebyl jsem sam...

9 komentářů:

Ondra Maca řekl(a)...

Gratulace!!! Ale co to mas za skaredy batoh? :D

Jiří Menšík řekl(a)...

:D

jojo ...
chceme detaily ... jake byly otazky? kdo prudil a co prezentace?

Buri řekl(a)...

Jezisi ted ho nechte urcite ma prave ted este stale kocovinu jak vidle.... :-)

petrvujtech řekl(a)...

Tak, otazky nastesti padly podle toho co umi komise. Takze prekvapenicko nastesti nebylo.

Otz 1. (p. Muzikar) RAID 0,1,5 a jejich porovnani.
Tu jsem celkem vedel. Ale na ustni jsem byl trosku mimo. Sice lehka otazka a pomahal co to slo, nakonec jsem mel vybrat ze dvou variant tu lepsi a samozrejme sem trefil tu horsi, tak pak jsem kyval hlavou a rikal hm a no a doplnoval konce slov.

Otz 2. (p. Dousa) Radic preruseni a jeho komunikace s procesorem
Tady jsem byl spis mimo, tak jsem napsal vse o preruseni a o tom radici jen jeden obrazek a ten mel ty sipky stejne spatne. Na ustni pan Dousa rychle pochopil ze to neni moje parketa pote co jsem mu odkejval jeho vlastni odpoved na jeho otazku, tak mi podekoval a poslal me za dvere.

Prezenaci bakule jsem si celkem uzil, kdyz tam maji cely sedet, tak jsem se to snazil udelat zajimave a barevne. Pan Smitka se velmi zajimal a ptal se treba jak zauctuju v tom svym SW to kdyz se nekdo ubytuje i se psem apod..

Takze velmi prijemna komise. Bakule sem jim velmi zamlouvala, takze za A a teorie prekvapive za B.

Jo a tremu jsem jaksi nemel, celou dobu jsem to bral jako bojovku. Stesti ze jsem nechytl nikoho z PJP a z OSY.

petrvujtech řekl(a)...

a oslavili jsme to nalezite. Nejdriv rano u parasutistu a pak u havrana.

Jiří Menšík řekl(a)...

tak RAIDy jsi mel hodne dobre

preruseni uz bylo horsi, ale dobre ze ti pomohli :-)

ta bakule byla pred ze?
tak mozna proto...

takze gratulace!

u parasutistu neni ten pajzl co jsme sli po PZAcka, ze?

petrvujtech řekl(a)...

jj nejdriv 30min pises, pak 30 min na zkousku, 10min prezentace, 5 min otazky, 10min ustni a 5min na vyhodnoceni
koukaj i dost na prumer

a parasutisti jsou hned na hlavni bod vchodem do karlaku.
ale PZA jsme zapili pod kulatakem v dejvicich

Ondra Maca řekl(a)...

Parasutisti jsou prece naproti tomu kostelu, kde se za valky ukryvali. Ale na pajzl to tak z venku trosku vypada ;)

Anonymní řekl(a)...

gratulace!!!