sobota 14. února 2009

Offroading a lezení

Minuly vikend v nedeli me kamarad Ryan vzal na offroadning. Co to? No, jak tu ma kazdy obrovsky truck na paradu, tak par lidi to ma i na srandu :)

Ryan ma 4x4 jeepa, tak jsme v nedeli podvecer vyjeli na nocni offroading. Za mestem je mrtos volne pristupnych, pro tento ucel vyhrazenych cest, kopcu a vseho mozneho.

Neveril jsem co vsechno jsme vyjeli za kopce. No masakr :) A kdyz jedete dolu, tak je to nekdy skoro jak na lyzich. Pasy jsem mel zarezane az k sedacce. Jinak pro zajimavost - na motorku tu nepotrebujete ridicak - staci od auta. Po mistni hlavni ulici nesmite chodit s kuretem pod pazi (je to fakt v zakone - pozustatek z davnych casu).



Tento vikend jsem se vydal cca 1 hod 45 min jizdy s jinyma lidma lozit do blizkosti Alamagorda. Sice jsem vubec nic nevylezl, ale bylo super po dlouhe dobe zase citit, ze predlokti taky muze hoodne bolet :) Kratkou cast dne jsme stravili na stinne strane - po ceste k nastupu jsem videl dokonce led. A takove bylo i lezeni - zima jak svina.

Odpoledne jsme se presunuli na slunecnou cast a to bylo jine kafe. Sice uz jsem mel bandasky misto rukou, ale jeste jsme tak 2-3 hodky polozili (byli jsme 4 celkove - jeden zkuseny lezec, jeden trochu lepsi nez ja a jedna holka - trochu horsi nez ja). Mel bych mit i nejake fotky, tak pac je sem prihodim. Jinak jsou to celkem obtizne cesty. Podle mistni stupnice 5.9 a vyse. Spousta 5.11tek a 12tek.




No a zitra valim na cast dne do Hueco tanks (http://www.huecotanks.com/) ... pry jeden z nej boulderu na svete. A odpoledne skola... (pozn. nikam jsem nejel - spal jsem, varil jsem a trochu te skoly, no... )

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

nakonec dobře, že máš ruce jak bandasky, apoň tě nezavřou ještě kvůli kuřeti v podpaží... :-)m

Buri řekl(a)...

Ten offroad mohl byt dosta zajimavy.... no dobre zazitky. vyser se na kure, kup si karton piv a v klidu se ve dvou na pokoji opijte, to bud ebez problemu... :-)

Anonymní řekl(a)...

hmmmm, no a proč tolik fotek zadních kol toho "úžasného" auta? :-)Jo a po tmě je to nejúžasnější?

Jiří Menšík řekl(a)...

podivej se blize at jsi kdo jsi (mama?)

to kolo je ve vzduchu!