sobota 15. listopadu 2008

Nepaříme, makáme

Tentokrát píšu abych uspokojil pravidelné čtenáře o víkendu. Sedíme za bakalářkama a snažíme se je někam posunout. Proto teď příspěvky budou přibývat pomalu.

Jeden dobrej a aktuální :D:D:D
Ptají se Fina:
"Jaké bylo u vás tento rok léto?"
Fin na na to:
"Nevím, já jsem byl oba dva dny opilý."

Co se právě řeší ???
Plánujeme výlet do Las Vegas a Death Valley poslední víkend v Listopadu.
Upřesňujeme vánoční výlet do mexica na Yucatán.
22.ho jdeme na oficiální turnaj ve fenťení (fencing neboli ten šerm)

Počasí ?
Vim, že vás štveme, ale prostě ještě pořád to je na šortky. Sice to chce už mikinu, ale stejně je pořád azuro. Nojono ElPasu právem říká SUN CITY :)

Party ?
No možností je stále hafec. Ale už i občas řekneme že NE.

Komentáře ?
Z vaší strany je to teda bída. Díky přesto několika věrným čtenářům - Buri, Mrazík, Cipous, 13, PM, Ondra, a pořád nějakej Anonym :D

Sport ?
Mě skončily snad všechny sporty kromě fencingu.
Pořádají tady pořád spoustu turnajů a lig pro studenty. Na vítěze pak čekají nádherný trika.
Jura s Michaelem vyhrál stolní tenis čtyřhru.
Já mam trika za 6ky mužů ve volejbale a smíšené 4ky beach.
Fotbal nám Evropanům unikl v semifinále po těsné prohře se Meickýma Morenama 0:1.
Teď běží liga v basketu, flag football a v sálovým fotbale - Tam se ale neúčastníme kuli těm bakulím.
Záverem: My Evropani jsme na tom až moc dobře, místní jsou fakt na některý sporty uplný Lamy. Kdybysme chodili na všechny turnaje tak ty trika můžem prodávat :D

Překvapující fakta ve sportu obecně ?
Jo viděl jsem na oficiálních zápasech volejbalu jak libero servíruje... Prej nový pravidlo.
A taky jeden fotbalista měl na dresu číslo 0 (nula). Jo a hrál pěknou tužku..

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hehe, Evropa vypadá jako sportovní velmoc :-D

Anonymní řekl(a)...

...by Petr :-)

Anonymní řekl(a)...

obcas za anonyma pisu i ja
Honza

Pavel Mráz řekl(a)...

trička?? tak to vám pánové gratuluji:):):)

hošku, k tomu volejbalu: v anglii mi Poláci tvrdili, že míč, který při podání tečuje síť je balon pro soupeře.

takže liberu na podání se není proč divit, teda pokud nepodávalo jenom libero:)

práci zdar..já teďko 3 večery slavil a konečně mi to přeplo knoflík, takže to vypadá, že jsem konečně uschopněn k psaní bakalářky:)..kecám..jdu koukat na přáteé..ahoj

Cipous řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Cipous řekl(a)...

A taky jeden fotbalista měl na dresu číslo 0 (nula). Jo a hrál pěknou tužku..

--Tak u tady te vety jsem se malem valel smichy pod stolem.

Anonymní řekl(a)...

fotbalista byl prostě pěkná nula...ale v NBA mělo pár lidí i "00" - to už je velká bezmoc :D

Anonymní řekl(a)...

další pravidlo, co jsem objevil ve voleji (říkal to i Kouky) - já to objevil na NCAA Regionals holek tady u nás...míč od stropu se může normálně hrát!