neděle 17. května 2009

Viva New York!

Dnes se mi skoncil pobyt v teple slunneho mesta (Sun city) El Pasa. Misto primeho navratu do Cech mam v planu nastvivit mesto New York...

Cesta z El Pasa mi zacala ne prilis dobre a to problem s mobilem (zablokovani sluzeb bez varovani), to melo za nasledek komplikaci v komunikaci s mym spolybydlicim Davidem, ktery se nabidl, ze me odveze na letiste.
Dalsi problem se objevil na letisti, kde assistent letecke spolecnosti Frontier navazil dve nadmerna zavazadla. Penale za kazde by cinilo 75dol a tak nezbyvalo nez vyextrahovat nekolik nadmerne hustych predmetu a nahradit je mene hustymi a udelat tak jen jedno zavazadlo s nadvahou.

Prekvapenim bylo, ze do Denveru se letelo mensim vrtulovym dopravnim letadlem. Zajimavy zazitek...
Oba lety (El Paso - Denver a Denver - New York) probehly bez problemu.

Dorazil jsem na letiste La Guardia v New Yorku a vydal se mestskou dopravou do hostelu. Prestavte si cestu s 40kilovym kufrem, 20 kilovou sportovni taskou, 10kilovym malym kufrem a 10kilovym batohem. Vsechna zavazadla maji sice kolecka (teda krom batohu) ale ruce mam precejen 2. Zkratka kam se na to hrabe posilovna...

Velmi neprijemnym prekvapenim bylo, ze po vystupu z autobusu se na nastupiste subwaye musi po schodech nahoru do vysky 3. patra... Nasla se vsak dobra duse, slecna, kanadanka, ktera si vsimla kanadskeho odznacku na mikine. No nebyt jeji ochoty a pomoci, nevim jak dlouho bych se dostaval do hostelu... Byla natolik ochotna, ze mi pomohla az do hostelu. Jeji obtiz byla obdarovana veceri v sousedni restauraci. Pri jidle mi navic dala rady na vylety po meste. Klika, ze?

Po dobrem jidle a rozlucce jsem se se soumrakem vydal napric ostrovem Manhattan k Brooklynskemu mostu, ze pry je velmi pekny pri zapadu slunce. Zapad jsem sice nestihl, kazdopadne prochazka a fotky staly za to.

3 komentáře:

Tomas Kianicka řekl(a)...

juknete na fotky na http://picasaweb.google.com/elpasaci2/2009_05_18_New_York_1

MaJa řekl(a)...

Ahoj, Tome, jukla jsem, krása, já si např. subway netroufla použít (kromě na Pen Station),bo bych pravděpodobně už netrefila zpět, takže mosty aj. nenavštíveny, čímž ti chci sdělit,že fotečky sice nebudu vydávat za vlastní, ale trošku si je přisvojím, jo? Ahoj, šťastnou cestu domů!

Tomas Kianicka řekl(a)...

subway je hrozny bludiste, trvalo mi asi 2 hodiny nez jsem se zorientoval a dostal se k Brooklinskemu mostu.

fotky pouzij dle uvazeni :)

Ted sedim v public library, uzasne misto...